Дата: 08.09.2021 Переглядів: 674



Toy Machine: як зароджувався легендарний бренд 

Що послужило ідеєю для лого, хто створює провокаційний дизайн скейтбордів та який шлях пройшов бренд, перш ніж стати легендою світового скейтбордингу. 


Початок

1993. Ед Темплтон професійний скейтер і художник за покликанням запускає Toy Machine. Гроші на цю ідею дає засновник Vision Skateboards Бред Дорфма



1994. З’являється перше відео бренду “Live!”. Всі святкують тріумф, але… раптом майже всі райдери покидають компанію. Що робить Темплтон? Озирається навкруги й ловить легенду скейтбордингу Джеймі Томаса, який якраз збирався покинути тімку Invisible Skateboards. Це був новий старт бренду. Чуваки відразу поділили ролі: Джеймі почав кататися за бренд, збирати райдерів та знімати профайли, Ед створювати візуальний образ компанії та відповідати за маркетинг. 


Як формувався візуальний стиль бренду

Не маючи художньої освіти та вміючи працювати лише з графічним планшетом і палітрою Темплтон самостійно створив усе: логотип, принти, фірмовий стиль бренду. 




Ідею для лого Ед знайшов на гаражній барахолці. Це була кришка для вимикача світла у вигляді монстра. Скейтер надихався коміксами, шукав найвдаліші ідеї та втілював їх у дизайні дек.


Персонажів Темплтона незабаром підхопили арт-журнали, згодом вони з'явилися в експозиціях європейських та азіатських галерей. Ед став епіцентром творчої групи художників та дизайнерів, що бешкетували вуличним перфомансом в традиціях бродячих артистів.


Ед Темплтон сміливий провокатор. Один зі своїх задумів йому довелось пояснювати у відділенні ФБР, а інша творча провокація коштувала йому 50 тисяч доларів судового стягнення.

Втім, саме Еда Темплтона журнал TransWorld SKATEboarding включив у сотню найвизначніших скейтбордистів, а сам він у 2016 потрапив до “Зали Слави Скейтбордингу”


За крок до закриття

Насправді, Toy Machine могли вже закрити декілька разів. Колись перед Темплтоном стояв вибір або звільнити одного райдера, або збанкрутувати. Ед пожертвував Крісом Сенном, який успішно знявся для другого відео бренду "Jump Off a Building". Втім на таке рішення зчинила бунт уся команда райдерів вони пішли слідом за Крісом. Втримати на плаву Toy Machine вдалося Остіну Стівенсу, він переконав Еда продовжувати справу на згадку про це з’явилось відео “Good and Evil”.




Ще один майже крах Toy Machine пережив у 1996. Мало того, що у день прем’єри відео “Welcome to Hell” (що і досі вважається легендарною роботою у скейтерському кінематографі) не вдалося показати через технічний збій. Ще й член команди Чад Маск перебрав і почав сваритися на Темплтона через те, що не побачив у ролику своїх трюків. Наступного дня він звільнився, і це був черговий іміджевий удар по компанії. 





Незважаючи на всі труднощі, зараз Toy Machine процвітає, а стаф бренду можна знайти під ногами райдерів з усього світу. 12 квітня 2021 року команда представила відео "Vaccine", що стало справжньою вакциною від звичайних нудних роликів.





Жіночий скейтбординг

“Хочу катати як Елісса Стімер!” тисячі дівчат стали на дошки після найвідомішого відеоролика бренду Welcome to Hell”. Частина з проїздами Елліс стала знаковою та зіграла роль у формуванні жіночого скейтбордингу.


Після буму з відео, скейтова кар'єра Елісси склалась успішно: вона завоювала чотири золоті медалі на X Games та досі знімає круті едіти, надихаючи інших дівчат.




Що ж до Toy Machine вони продовжують захоплювати скейтерські споти по всьому світу, не оминаючи і київські. І тим часом до нас вже мчить нова поставочка свіжих дошок, не пропустіть можливість купити деку Toy Machine!



Теги: toy machine, skate, skateboarding